top of page

Voorwaarden

 

Preambule :

 

Deze algemene voorwaarden hebben betrekking op de besloten vennootschap met beperkteaansprakelijkheid-WOTY.-als onderdeel van haar activiteiten als wedding-enevenementenplanner. Elke bestelling impliceert de aanvaardingvan deze voorwaarden zonderbeperking of voorbehoud. Deze algemene verkoopvoorwaarden worden als bijlage bij deprijsopgave onder de aandacht van de klanten gebracht. Alle afbeeldingen op onze sociale enandere netwerken van-WOTY.-hebben geen contractuele waarde en worden ter illustratiegepresenteerd.

 

Artikel 1-Voorwaarden en wijzigingen van diensten en prijzen
 

De algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle diensten geleverd door-WOTY.-Ze worden tegelijk met de inschatting vande evenementenorganisatie naar deklanten gestuurd. Alle tussenkomsten van-WOTY.-met betrekking tot de diensten die op dewebsite worden gepresenteerd, zullen het onderwerp zijn van een gedetailleerde engepersonaliseerde schatting die per e-mail naarde klanten wordt gestuurd. Deze schattingomvat de aard van de diensten die zijn vastgesteld op basis van de verzoeken van klanten,evenals de bijbehorende voorwaarden en kosten.

De prijzen zijn onderhevig aan verandering bij gebrek aan bevestiging van een reservering door middel van een aanbetaling. De schatting opgesteld door - WOTY. - is geldig tot het einde van de optiedatum vermeld in de offerte (4 weken). Na deze datum wordt de schatting nietig. De in de offerte vermelde prijzen en voorwaarden zijn dan niet meer gegarandeerd en onder voorbehoud. De aangegeven prijzen komen overeen met de prijzen die worden aangeboden voor de diensten in het lopende jaar en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

 

Artikel 2 - Boekingsgarantie

 

De prijzen die voorkomen op de door ons opgestelde offertes zijn gegarandeerd tot de optiedatum. Dit dient als referentie voor de ontvangst van uw schriftelijke bevestiging (ingevuld registratieformulier) die vergezeld moet gaan van een bewijs van betaling van de aanbetaling van 35% van het totale bedrag van de geschatte schatting.

 

Artikel 3 - Betalingsvoorwaarden
 

De service wordt door klanten betaald aan - WOTY. - onder de volgende voorwaarden:

Optie 1:

 

  • Een aanbetaling van 35% van de totale prijs inclusief btw van de service zoals vermeld op de offerte, via bankoverschrijving, op de dag van boeking

  • Een aanbetaling van 45% van de totale prijs inclusief btw van de dienst via overschrijving, halverwege voor aanvang van de dienst zoals aangegeven op de offerte

  • Het saldo van 20% van de totale prijs inclusief belasting van de dienst via overschrijving, minstens tien dagen voor de startdatum van de dienst

 

Optie 2:

Als de klant op de dag van de reservering de totale prijs inclusief BTW van de dienst zoals vermeld op de offerte, via bankoverschrijving betaalt, ontvangt hij een korting van 5%.

 

Optie 3:
 

  • Een aanbetaling van 35% van de totale prijs inclusief BTW van de dienst zoals vermeld op de offerte, via overschrijving, op de dag van boeking.

 

  • De overige termijnen worden maandelijks betaald. Het resterende saldo wordt gedeeld door het aantal maanden tussen de dag van de reservering en de huwelijksdag -2 (als het aantal bijvoorbeeld 14 is, is het bedrag van de maandelijkse betalingen x gedeeld door 12).

 

Artikel 4: Voorwaarden en wijzigingen dienstverlening

 

De organisator ontvangt als onderdeel van zijn service interventievergoedingen die rechtstreeks zijn geïntegreerd in de totale prijs die in de offerte wordt vermeld. De prijzen van aanvullende leveringen en wijzigingen die door klanten worden gevraagd na aanvaarding van de offerte, zullen het voorwerp uitmaken van een schatting en aanvullende facturering. Het staat klanten echter vrij om de voorstellen van de Organisator al dan niet te aanvaarden. Hij kan ze accepteren zoals ze zijn, elke wijziging aanvragen met inachtneming van de deadlines om het evenement door te laten gaan, of gewoon het hele project weigeren zonder de redenen te moeten specificeren. In het laatste geval zouden de klanten de Organisator onmiddellijk ontslaan van elke verplichting jegens hem. Hij kon daarom geen aanspraak maken op enige terugbetaling van alle of een deel van de aanbetalingen en betaalde vergoedingen..

 

Artikel 5 - Mandaat

 

De klanten delegeren aan de organisator de verantwoordelijkheid voor de organisatie van het evenement overeenkomstig de criteria die in het contract zullen worden beschreven.

 

Artikel 6 - Verplichtingen van de organisator

 

Op verzoek van klanten, WOTY. - maak geheel gratis een offerte. De organisator stelt het contract op binnen 10 dagen na aanvaarding van de offerte geheel of gedeeltelijk. De Organisator gaat ermee akkoord om alle functies zoals gedefinieerd in het contract te onderzoeken en uit te voeren. De organisator houdt de klanten op de hoogte van de voortgang van hun dossier en geeft hen een beschrijving van de geselecteerde diensten. De Organisator verbindt zich ertoe de door de Klant verstrekte informatie niet bekend te maken, die vertrouwelijk zal worden behandeld. Alle informatie die wordt verzameld als onderdeel van het opstellen van de specificaties, kan worden meegedeeld aan de zakenpartners van de Organisator, die gebonden zijn aan dezelfde vertrouwelijkheidsregels (AVG).

 

Artikel 7 - Verplichtingen van klanten

 

De klanten verbinden zich ertoe bepaalde aspecten die het project of de realisatie ervan zouden kunnen vertragen, hinderen, dwarsbomen of verstoren, niet voor de organisator of zijn belanghebbenden te verbergen. De klanten zullen ervoor zorgen dat ze de informatie verstrekken die de organisator nodig heeft in de strikte context van de uitvoering van zijn mandaat. De klanten verbinden zich ertoe de bijzondere voorwaarden van deze geselecteerde contribuant (en) te respecteren en na te leven en in het bijzonder om elke borgstelling of waarborg te betalen die nodig zou kunnen blijken voordat het volledige bedrag volledig is betaald. waarvoor hij erkent rechtstreeks schuldenaar te zijn. Klanten verbinden zich ertoe om niet rechtstreeks, voor, tijdens en na het evenement, in te grijpen bij leveranciers, onderaannemers, artiesten, personeel en medewerkers van de Organisator.

 

Artikel 8 - Keuze van dienstverleners

 

Klanten kunnen optioneel een provider kiezen buiten de selectie van - WOTY. -, waarover vooraf een schriftelijke overeenkomst moet worden gesloten. De klant heeft de plicht om de organisator minstens één maand voor de datum van ontvangst op de hoogte te brengen en zijn contactgegevens mee te delen. Alle kosten die worden gegenereerd door wijzigingen die door klanten zijn meegedeeld na ondertekening van de offerte, zijn voor hun rekening.

 

Artikel 9 - Vervanging en afwezigheid van dienstverleners

 

In het geval van uitval van een van de serviceproviders, - WOTY. - verbindt zich ertoe het te vervangen door een gelijkwaardige dienstverlener.

 

Artikel 10 - Intellectuele eigendom en vertrouwelijkheid

 

Klanten autoriseren - WOTY. - het te citeren en de foto's of enige andere ondersteuning van de receptie te gebruiken in zijn commerciële documenten. Dit, in welke vorm dan ook als commerciële referentie, tenzij vooraf schriftelijk verzoek werd ingediend dat in strijd is met dit recht.

 

Artikel 11 - Annuleringsvoorwaarden

 

Als de annulering op initiatief van klanten plaatsvindt:

  • minder dan 24 uur tot 10 dagen vóór de datum van ontvangst wordt 100% in rekening gebracht

  • tussen 11 en 30 dagen vóór de datum van het evenement wordt 80% in rekening gebracht

  • tussen 31 en 60 dagen voor de datum van het evenement wordt 60% in rekening gebracht

  • tussen 61 dagen en 6 maanden voor de datum van het evenement wordt 50% aan klanten in rekening gebracht

  • meer dan 6 maanden voor de datum van het evenement blijft de betaalde aanbetaling verworven: zonder dat het factuurbedrag lager is dan de reeds gemaakte kosten op het moment van annulering.

Elke annulering op initiatief van de klant moet worden verzonden per aangetekende brief met ontvangstbevestiging. In geval van annulering kunnen klanten niet claimen het evenement naar een andere datum uit te stellen.

Alleen een door overmacht gerechtvaardigd uitstel kon worden aanvaard (beoordeling per geval). De schatting zou dan worden aangepast, met extra kosten tot gevolg. Uitstel kan onder deze voorwaarden maar één keer worden gedaan. Als klanten daarna niet naar het evenement kunnen komen, wordt het als geannuleerd beschouwd. In geval van annulering zonder voorafgaande kennisgeving of als de klanten niet komen opdagen op de dag van ontvangst, - WOTY.-, behoudt zich het recht voor om de betaling van een schadevergoeding te vragen gelijk aan 100% van de diensten, de bijbehorende en opeenvolgende kosten tot annulering zonder kennisgeving.

 

Artikel 12 - Beëindigingsclausule

 

Indien binnen de vijftien werkdagen volgend op een herinnering per e-mail en / of telefoon, voor laattijdige betaling met of zonder boetes voor te late betaling, de klanten de verschuldigde bedragen niet hebben betaald, wordt het contract automatisch beëindigd en - WOTY. - is onmiddellijk ontslagen van elke verplichting jegens klanten. In geval van beëindiging van het contract blijft het bedrag van de reeds betaalde aanbetaling (en) verworven door - WOTY. -. Deze laatste behoudt zich het recht voor om betaling te vragen van het saldo van de prijs van de dienst en schadevergoeding voor alle soorten schade die hij in dit verband heeft geleden.

 

Artikel 13 - Aansprakelijkheid
 

Klanten zijn verantwoordelijk voor alle schade, direct of indirect, die hij of de deelnemers tijdens het evenement kunnen veroorzaken. Klanten verklaren en garanderen dat ze volledig juridisch bekwaam zijn om het contract aan te gaan en dat ze over een geldige burgerlijke verzekering beschikken. Daartoe verbinden de klanten zich ertoe afstand te doen van en afstand te doen van hun verzekeraars en / of eventuele gasten, naargelang het geval, van elk verhaal tegen de organisator in geval van een van de bovengenoemde gebeurtenissen. De Organisator wijst elke verantwoordelijkheid af voor schade (diefstal, schade, enz.) Aan goederen van welke aard dan ook (persoonlijke bezittingen, uitrusting, enz.) Die toebehoren aan klanten of deelnemers en ongeacht waar de goederen zijn opgeslagen (parkeerplaatsen, lounges …). In het geval dat de apparatuur die door de Organisator en / of zijn dienstverleners wordt geleverd, beschadigd blijkt te zijn of ontbreekt, zullen de Klanten aansprakelijk worden gesteld voor enige vergoeding tot maximaal de waarde van de schade. De Organisator wordt ontheven van elke verplichting ingeval zich een geval van overmacht of een toevallige gebeurtenis voordoet (brand, slecht weer, enz.). In geval van overmacht, - WOTY. - moet klanten onmiddellijk informeren en zal er alles aan doen om de gevolgen van overmacht te verminderen, weg te nemen en te overwinnen. In ieder geval - WOTY. - kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor directe of indirecte schade die verband houdt met de uitvoering van de dienst (en) geleverd door de betrokken dienstverlener (s), waarop (s) s) is (zijn) als enige verantwoordelijk jegens klanten. - WOTY raadt Klanten ten zeerste aan om contact op te nemen met hun makelaar / agent en / of verzekeraar om samen met hen de geldigheid van hun burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering en de eventuele onderschrijving van een aanvullende verzekering met betrekking tot het evenement te bestuderen.

 

Artikel 14 - Annuleringsverzekering

 

Annulering door klanten: in geval van intrekking, weigering of annulering door klanten, - WOTY. - zal worden ontheven van alle verplichtingen jegens Klanten en de Klant zal geen aanspraak kunnen maken op uitstel van het evenement naar een andere datum, noch op terugbetaling van bedragen die reeds zijn betaald en gehouden door - WOTY. - als vergoeding voor onherleidbare contractuele beëindiging.

 

Annulering wegens - WOTY. -: in geval van annulering door - WOTY. - een of meer diensten als gevolg van overmacht zoals verkeersongevallen, menselijke ongevallen, slecht weer ... - WOTY. - adviseert klanten daarom sterk om contact op te nemen met hun makelaar / agent en / of verzekeraar om een ​​annuleringsverzekering af te sluiten voor het evenement en de dienst (en) zoals weergegeven in de offerte.

 

In het geval dat de klant een polis afsluit die de schade als gevolg van een annulering dekt. Als verzekeringnemer en verzekerde zal hij de organisator aanwijzen als begunstigde vanwege de op basis van dit document verschuldigde bedragen.

 

Artikel 15 - Klachten

 

Elke betwisting of klacht kan alleen in behandeling worden genomen als deze per aangetekende post wordt ingediend en naar de Organisator wordt gestuurd, binnen maximaal 8 dagen na het einde van het evenement.

 

Artikel 16 - onderaanneming 

 

De bewerker kan een beroep doen op een andere bewerker om bepaalde verwerkingen uit te voeren. In dat geval informeert hij WOTY vooraf en schriftelijk. eventuele geplande wijzigingen met betrekking tot de toevoeging of vervanging van andere onderaannemers. Deze informatie moet duidelijk de uitbestede verwerkingsactiviteiten, de identiteit en contactgegevens van de onderaannemer en de data van het onderaannemingscontract aangeven. De gegevensbeheerder heeft minimaal 8 weken vanaf de datum van ontvangst van deze informatie om zijn bezwaren kenbaar te maken. Deze uitbesteding kan alleen gebeuren als WOTY. geen bezwaar hebben gemaakt binnen de afgesproken termijn

 

Artikel 17 - Algemene verordening gegevensbescherming

 

Conform de AVG zijn uw gegevens voornamelijk voor intern gebruik. Om bepaalde legitieme redenen kunnen uw persoonlijke gegevens worden meegedeeld of zelfs verwerkt door derden. We zullen echter zorgen voor naleving van de AVG-voorschriften door onze onderaannemers. De verwerking van gegevens door hen wordt beheerst door een strikt wettelijk kader. (Art. 32 van de AVG).
Recht op toegang (Art. 15 van de AVG); Recht op toegang tot de eigen persoonsgegevens en het recht om, voor zover redelijk, een kopie daarvan te verkrijgen of te maken.

 

Recht op rectificatie (artikel 16 AVG); Mogelijkheid om rectificatie van foutieve gegevens te vragen en om te vragen wat er moet gebeuren.

Recht om te worden vergeten (art. 17 van de AVG) en recht op beperking van de verwerking (art. 18 van de AVG); Wissen van uw persoonlijke gegevens, in het bijzonder in de volgende gevallen:

 

  • Gegevens die niet langer nodig zijn voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld of verwerkt;

  • U maakt bezwaar tegen de verwerking;

  • De persoonsgegevens zijn onrechtmatig verwerkt;

  • Recht om een ​​klacht in te dienen (Art. 77 van de AVG);

 

Artikel 18 - Verkiezingen van woonplaats en bevoegde rechtbank

 

Verkiezingen van domicilie en jurisdictie, de cliënten voor de uitvoering hiervan verklaren verkiezingen te houden op het adres hiervan. Alle geschillen met betrekking tot het heden zullen worden beslecht door alle Franstalige jurisdicties (indien van toepassing, in toepassing van artikel 3 van de wet van 15 juni 1935 betreffende het gebruik van talen in gerechtelijke zaken) van de rechterlijke bevoegdheid van het hoofdkantoor van de WOTY-organisator .


Diversen:

 

Elke wijziging van deze algemene voorwaarden moet schriftelijk worden ondertekend door de partijen.

bottom of page